Beoordelingen van Nieuw Beijing Almere

Recente recensies

5.0
Kwiest
25 juni 2026

Smaakvol en verreweg de beste in Almere

Di Di
24 juni 2026

Ik had gebakken kipstukjes besteld. Die waren erg zout! En ik heb een stuk draad in de bami gevonden. Ik kan helaas geen foto plaatsen.

Peter vd Brink
24 juni 2026

Snel ,gemakkelijk en lekker

Milo
24 juni 2026

Eten was lekker en goed van kwaliteit. We hebben er goed van gesmuld. Bezorging was mooi op tijd

Marie-louise
23 juni 2026

Heerlijk gegeten , bezorging op tijd , eten was goed warm , we hebben genoten.

Pietersz Anas
23 juni 2026

Ben zeer tevreden alles was prima Nog lekker warm bestel daar vaker dus top

Harrie
22 juni 2026
HJ van Deun
22 juni 2026

Geweldig weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
22 juni 2026

T was weer heerlijk. Eten was goed warm. Vriendelijke bezorger. Gewoon weer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smif
21 juni 2026

Was allemaal naar wens 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roos
21 juni 2026

Het eten was top! Warm/heet en heerlijk van smaak. Bezorging kon beter. Duurde lang en was iets te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingeborg
21 juni 2026

Voor het eerst dat ik erg teleurgesteld ben, de mihoen was zo soppig echt niet wat ik gewend ben, niet lekker zo. De rest was perfect zoals ik gewend ben.

Jeroen
19 juni 2026

Kwaliteit en bezorging prima.

P.Scholte
19 juni 2026

Zoals altijd uitstekend aan te bevelen!!!!!

Arie Hoeijenbos
17 juni 2026

De gerechten waren met zorg gemaakt en prima van kwaliteit, klasse.

JW Faassen
16 juni 2026
Fred
14 juni 2026

Niets aan veranderen was weer heerlijk

Harrie
14 juni 2026

Lekker gegeten. Heerlijke maaltijden. Echt een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Vrakking
14 juni 2026

We halen hier al jaren met regelmaat. Het eten is altijd van goede kwaliteit, nog nooit een misser meegemaakt! Nu een keer via de site besteld en de bestelling stond keurig klaar. Wel jammer dat ik daardoor de, altijd aanwezige, Donald Duck niet kon lezen 😁.

HJ van Deun
13 juni 2026

Hallo het eten was weer geweldig,maar jammer dat het op het verkeerde adres is bezorgd terwijl toch echt het goede adres er op stond ,door die mensen bij mij bezorgd!

ML
12 juni 2026
Andre
11 juni 2026

Babipangang was een beetje taai , wel smakelijk nog , sate was heerlijk

Paul Tehupuring
11 juni 2026

Het was weer heerlijk😋 en zo op tijd. voor herhaling vaatbaar.

Henriette
9 juni 2026

Zoals altijd weer fantastisch

Schaart
8 juni 2026

Het eten was weer heerlijk (ga zo door)

Harrie
7 juni 2026

Wederom heerlijk gegeten. Lekkere verse groenten. De bezorging was ook prima en mooi op tijd. Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G. Cia
7 juni 2026

Waarom geen gewone loempia vellen? Deze loempia was heel vet. Tomatensoep lekker gevuld.

Rob Kemper
6 juni 2026

Bestelling gedaan voor 14 personen. Bezorging correct en op tijd. Alles wat we hadden besteld was er ook. Klein minpuntje: één stukje kip was rauw. Verder was alles prima en hebben we heerlijk gegeten.

Wim Kraan
6 juni 2026

Smaakt heerlijk, goed warm. Een uur wachten meer dan waard

Johannes
6 juni 2026

Vandaag niet van de altijd uitstekende kwaliteit. Blijft natuurlijk mensenwerk dus volgende keer zal het wel weer uitstekend zijn. Bezorging overigens goed op tijd, ondanks de vrijdagavond-drukte.

Bob Steenhagen
5 juni 2026

Was wederom heerlijk.

Ingrid
5 juni 2026

Top!

Corrie
5 juni 2026

top gerecht.

Persad
4 juni 2026

Lekker eten

HJ van Deun
4 juni 2026

Was weer heerlijk

Carla
4 juni 2026
Lynda
2 juni 2026

Het eten was heerlijk en netjes op tijd. Jammer dat de cassave kroepoek was vergeten. Bij de volgende bestelling is het gratis ☺️

Diana Bos
2 juni 2026

Het eten was heerlijk

E mets
1 juni 2026

73. Tjap tloy had veel vet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rene
1 juni 2026

Was weer toppie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lurling
1 juni 2026

De mini loempia's waren lauw en de babi babi pangang was taai. Bezorging was 45 minuten later dan gevraagd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R van Zon
31 mei 2026

De Tjieuw Jiew Kai was erg droog en daardoor niet erg smakelijk, bestelling kwam ook bijna een half uur na gevraagde tijd. Heb het vermoeden dat wellicht door drukte de bestelling lange tijd op een warmhoudplaat heeft gestaan, dit heb ik nog niet eerder ervaren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shanna
31 mei 2026
Richard
31 mei 2026
Lex Looijj
31 mei 2026

Het eten was heerlijk.

Janneke de Kam
30 mei 2026

Heerlijk gegeten!

Dirk Meijer
30 mei 2026

Weer heerlijk gegeten

Rachella
30 mei 2026

Zalig zoals altijd.

Ingrid
28 mei 2026

Top!

H van Dalen
27 mei 2026

Prima assortiment en goed thuis bezorging.

Karin Morreau
26 mei 2026

Het eten was heerlijk. Zoals altijd.

Martijn
25 mei 2026

Prima op tijd en zo goed heb ik saté nog nooit geproefd

Esmeralda
25 mei 2026

Het is altijd al lekker, maar nu heel lekker. Super goeie smaken en de babi pangang spek enorm lekker krokant gebakken. Echt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patrick
25 mei 2026

Het was zoals altijd precies op tijd en heerlijk klaargemaakt. 👍🏻👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter van den Bosch
24 mei 2026

Alleen de kip loempia in een zakje gaat niet he ,zit helemaal vast geplakt , loempia gaat helemaal stuk blijft plakken jammer want hij is heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johanna
24 mei 2026

Weer de loempia’s wat vet hou er rekening mee dat de loempia’s wat langer uit laten lekken . Bami was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R. Boer
24 mei 2026

Altijd tevreden. Lekker eten, goede porties en tijdig bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harrie
24 mei 2026

Wederom lekker gegeten. Heerlijke verse groenten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ricardo
21 mei 2026

Eten was weer fantastisch diverse gerechten iedereen was dik te vrede. Ik raad iedereen het aan. Door waarschijnlijk voetbal op tv duurde de bezorging iets langer dan normaal. Maar het is het wachten meer dan waard.

Freek Vonk
21 mei 2026
Anita
20 mei 2026

Altijd goed en lekker eten ..ook de prijsverhouding is top Soms moeten we wel eens erg lang wachten toch het word bezorgd...das jammer

Harry
20 mei 2026

Zoals gewoonlijk was het weer verrukkelijk. En keurig op tijd.

Cornet
19 mei 2026

Ik had een verkeerde bestelling gekregen, gewone nasi en bami terwijl ik surinaamse van beiden had besteld. Ipv kipfile in pikante saus had ik babi pangang gekregen. Bestelling klopte totaal niet. We hadden ervan gegeten omdat ik het te omslachtig vond. Graag volgende keer op letten!

Sandra
19 mei 2026

Altijd heerlijk vooral de babi pangang !

Mevr: I.Gieskes
18 mei 2026

Het eten was weer heerlijk, goed warm de sate was het aller lekkerste.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ben
18 mei 2026

Het eten was lekker en voldoende

Carmelita
17 mei 2026

Ik bestel al jaren bij jullie, maar de laatste tijd vind ik het minder. Het Varkensvlees was veel te droog, bijna aangebrand

Anja de Looff
16 mei 2026
Didi
15 mei 2026

Het het eten was heerlijk, alleen de bezorging was later dan ik oorspronkelijk had opgegeven. Daardoor was het eten lauw geworden, maar daar stoor ik mij niet aan. In Zuidoost-Azië is het normaal dat men het eten lauw tot koud eet.

Lex van Midde
14 mei 2026

Goede kwaliteit en top bezorging

Fred
14 mei 2026

Kan niet anders zeggen dat het perfect was, de loempia groot is verrukkelijke niks aan veranderen. Hou dit vast, al jaren lekker en goed betaalbaar eten een 10.

Peter
13 mei 2026

Aanrader

Kilian
12 mei 2026

Snelle en goede levering goed eten

Rob
12 mei 2026

Loempia kip, eenvoudig maar smaakvol en knapperig. Kipsaté ook goed van smaak en mals met voldoende satésaus.

Maria
11 mei 2026

Helaas zat er een vreemde smaak aan de mini loempia's, ook de bami pangang smaakte anders dan normaal maar voor de rest was het prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob van den Raad
11 mei 2026

Het was heerlijk en veel en warm. Maar 1 minpuntje , weet dat het Moederdag was , maar ruim drie kwartier te laat was wel erg veel. Wel met excuses van de bezorger , maar dan nog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Balk
10 mei 2026

Was weer erg lekker. Netjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
10 mei 2026

Diner was helemaal goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harrie
10 mei 2026

Heerlijke maaltijd. Lekker verse groenten. Heerlijk gegeten.👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JS
10 mei 2026

Eten erg lekker en goed warm , netjes op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johannes
10 mei 2026

Als altijd heerlijke gerechten en wéér op de bijna exacte tijd voor de deur. Hulde voor de chauffeur/bezorger ook!

C. Jansen
10 mei 2026

Uitstekend

Hein van Dalen
9 mei 2026

Fijn de bestelling op tijd, en netjes voor de deur afgeleverd.

Jos
8 mei 2026

Ze zijn goed we komen er al jaren dit vinden wij het lekker door gaan zo .

arie hoeijenbos
7 mei 2026
Brian Verburg
4 mei 2026

Zoals vaker besteld bij Beijing Express is het niet anders heel erg goed te noemen. Altijd warm en supervers. Voor mij een vast adres om mijn Chinees eten te bestellen en te laten bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
4 mei 2026

Zoals elke keer is het eten fantastisch. Goed warm en geheel volgens voorspelling bezorgd. Top.

Ket
4 mei 2026

Het eten is heerlijk en goed gekruid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud
3 mei 2026

Erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xxx
3 mei 2026

Lekker eten, snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natascha
3 mei 2026

Eten zoals altijd heerlijk maar wat een chagrijnige bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arie Hoeijenbos
3 mei 2026

Zeer goede producten, en ruime hoeveelheden. Goede bezorging en snel, klasse.

Persad
2 mei 2026

Lekker eten heet bezorgd vollen bak met eten goed ge vuld

Indo Belanda
1 mei 2026

Heerlijk gegeten, tjaptjoi met nasi en mini loempia’s, bedankt!

truus
30 april 2026

Prima bezorging. Het eten is heerlijk

Caroline
29 april 2026

Vaste klant. Bestellen eigelijk altijd hetzelfde, omdat onze jongens dit willen, maar van constante kwaliteit. Gewoon lekker "Chinees".

AnnemiekBelinda
29 april 2026

Heerlijk eten en super snelle bezorging.

Radjin Ramdihal
29 april 2026

Keurig op tijd bezorgd

Sol
28 april 2026

Besteld oa 2 loempia's speciaal Bij 1 loempia was alleen maar heel veel taugé, klein beetje wortel, heel klein beetje ei en bijna geen vlees !!! Dit is/ was geen loempia speciaal...

Andre Starreveld
28 april 2026

Lekker zoals altijd !!