Beoordelingen van Nieuw Beijing Almere
Recente recensies
Kwiest
Smaakvol en verreweg de beste in Almere
Di Di
Ik had gebakken kipstukjes besteld. Die waren erg zout! En ik heb een stuk draad in de bami gevonden. Ik kan helaas geen foto plaatsen.
Peter vd Brink
Snel ,gemakkelijk en lekker
Milo
Eten was lekker en goed van kwaliteit. We hebben er goed van gesmuld. Bezorging was mooi op tijd
Marie-louise
Heerlijk gegeten , bezorging op tijd , eten was goed warm , we hebben genoten.
Pietersz Anas
Ben zeer tevreden alles was prima Nog lekker warm bestel daar vaker dus top
Harrie
HJ van Deun
Geweldig weer
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Miranda
T was weer heerlijk. Eten was goed warm. Vriendelijke bezorger. Gewoon weer tevreden
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Smif
Was allemaal naar wens 👍
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Roos
Het eten was top! Warm/heet en heerlijk van smaak. Bezorging kon beter. Duurde lang en was iets te laat.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ingeborg
Voor het eerst dat ik erg teleurgesteld ben, de mihoen was zo soppig echt niet wat ik gewend ben, niet lekker zo. De rest was perfect zoals ik gewend ben.
Jeroen
Kwaliteit en bezorging prima.
P.Scholte
Zoals altijd uitstekend aan te bevelen!!!!!
Arie Hoeijenbos
De gerechten waren met zorg gemaakt en prima van kwaliteit, klasse.
JW Faassen
Fred
Niets aan veranderen was weer heerlijk
Harrie
Lekker gegeten. Heerlijke maaltijden. Echt een aanrader.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M. Vrakking
We halen hier al jaren met regelmaat. Het eten is altijd van goede kwaliteit, nog nooit een misser meegemaakt! Nu een keer via de site besteld en de bestelling stond keurig klaar. Wel jammer dat ik daardoor de, altijd aanwezige, Donald Duck niet kon lezen 😁.
HJ van Deun
Hallo het eten was weer geweldig,maar jammer dat het op het verkeerde adres is bezorgd terwijl toch echt het goede adres er op stond ,door die mensen bij mij bezorgd!
ML
Andre
Babipangang was een beetje taai , wel smakelijk nog , sate was heerlijk
Paul Tehupuring
Het was weer heerlijk😋 en zo op tijd. voor herhaling vaatbaar.
Henriette
Zoals altijd weer fantastisch
Schaart
Het eten was weer heerlijk (ga zo door)
Harrie
Wederom heerlijk gegeten. Lekkere verse groenten. De bezorging was ook prima en mooi op tijd. Prima
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
G. Cia
Waarom geen gewone loempia vellen? Deze loempia was heel vet. Tomatensoep lekker gevuld.
Rob Kemper
Bestelling gedaan voor 14 personen. Bezorging correct en op tijd. Alles wat we hadden besteld was er ook. Klein minpuntje: één stukje kip was rauw. Verder was alles prima en hebben we heerlijk gegeten.
Wim Kraan
Smaakt heerlijk, goed warm. Een uur wachten meer dan waard
Johannes
Vandaag niet van de altijd uitstekende kwaliteit. Blijft natuurlijk mensenwerk dus volgende keer zal het wel weer uitstekend zijn. Bezorging overigens goed op tijd, ondanks de vrijdagavond-drukte.
Bob Steenhagen
Was wederom heerlijk.
Ingrid
Top!
Corrie
top gerecht.
Persad
Lekker eten
HJ van Deun
Was weer heerlijk
Carla
Lynda
Het eten was heerlijk en netjes op tijd. Jammer dat de cassave kroepoek was vergeten. Bij de volgende bestelling is het gratis ☺️
Diana Bos
Het eten was heerlijk
E mets
73. Tjap tloy had veel vet.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rene
Was weer toppie
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lurling
De mini loempia's waren lauw en de babi babi pangang was taai. Bezorging was 45 minuten later dan gevraagd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
R van Zon
De Tjieuw Jiew Kai was erg droog en daardoor niet erg smakelijk, bestelling kwam ook bijna een half uur na gevraagde tijd. Heb het vermoeden dat wellicht door drukte de bestelling lange tijd op een warmhoudplaat heeft gestaan, dit heb ik nog niet eerder ervaren.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Shanna
Richard
Lex Looijj
Het eten was heerlijk.
Janneke de Kam
Heerlijk gegeten!
Dirk Meijer
Weer heerlijk gegeten
Rachella
Zalig zoals altijd.
Ingrid
Top!
H van Dalen
Prima assortiment en goed thuis bezorging.
Karin Morreau
Het eten was heerlijk. Zoals altijd.
Martijn
Prima op tijd en zo goed heb ik saté nog nooit geproefd
Esmeralda
Het is altijd al lekker, maar nu heel lekker. Super goeie smaken en de babi pangang spek enorm lekker krokant gebakken. Echt een aanrader
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Patrick
Het was zoals altijd precies op tijd en heerlijk klaargemaakt. 👍🏻👍🏻
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Peter van den Bosch
Alleen de kip loempia in een zakje gaat niet he ,zit helemaal vast geplakt , loempia gaat helemaal stuk blijft plakken jammer want hij is heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Johanna
Weer de loempia’s wat vet hou er rekening mee dat de loempia’s wat langer uit laten lekken . Bami was lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
R. Boer
Altijd tevreden. Lekker eten, goede porties en tijdig bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Harrie
Wederom lekker gegeten. Heerlijke verse groenten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ricardo
Eten was weer fantastisch diverse gerechten iedereen was dik te vrede. Ik raad iedereen het aan. Door waarschijnlijk voetbal op tv duurde de bezorging iets langer dan normaal. Maar het is het wachten meer dan waard.
Freek Vonk
Anita
Altijd goed en lekker eten ..ook de prijsverhouding is top Soms moeten we wel eens erg lang wachten toch het word bezorgd...das jammer
Harry
Zoals gewoonlijk was het weer verrukkelijk. En keurig op tijd.
Cornet
Ik had een verkeerde bestelling gekregen, gewone nasi en bami terwijl ik surinaamse van beiden had besteld. Ipv kipfile in pikante saus had ik babi pangang gekregen. Bestelling klopte totaal niet. We hadden ervan gegeten omdat ik het te omslachtig vond. Graag volgende keer op letten!
Sandra
Altijd heerlijk vooral de babi pangang !
Mevr: I.Gieskes
Het eten was weer heerlijk, goed warm de sate was het aller lekkerste.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ben
Het eten was lekker en voldoende
Carmelita
Ik bestel al jaren bij jullie, maar de laatste tijd vind ik het minder. Het Varkensvlees was veel te droog, bijna aangebrand
Anja de Looff
Didi
Het het eten was heerlijk, alleen de bezorging was later dan ik oorspronkelijk had opgegeven. Daardoor was het eten lauw geworden, maar daar stoor ik mij niet aan. In Zuidoost-Azië is het normaal dat men het eten lauw tot koud eet.
Lex van Midde
Goede kwaliteit en top bezorging
Fred
Kan niet anders zeggen dat het perfect was, de loempia groot is verrukkelijke niks aan veranderen. Hou dit vast, al jaren lekker en goed betaalbaar eten een 10.
Peter
Aanrader
Kilian
Snelle en goede levering goed eten
Rob
Loempia kip, eenvoudig maar smaakvol en knapperig. Kipsaté ook goed van smaak en mals met voldoende satésaus.
Maria
Helaas zat er een vreemde smaak aan de mini loempia's, ook de bami pangang smaakte anders dan normaal maar voor de rest was het prima
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rob van den Raad
Het was heerlijk en veel en warm. Maar 1 minpuntje , weet dat het Moederdag was , maar ruim drie kwartier te laat was wel erg veel. Wel met excuses van de bezorger , maar dan nog.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jolanda Balk
Was weer erg lekker. Netjes op tijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Henk
Diner was helemaal goed.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Harrie
Heerlijke maaltijd. Lekker verse groenten. Heerlijk gegeten.👍
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
JS
Eten erg lekker en goed warm , netjes op tijd bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Johannes
Als altijd heerlijke gerechten en wéér op de bijna exacte tijd voor de deur. Hulde voor de chauffeur/bezorger ook!
C. Jansen
Uitstekend
Hein van Dalen
Fijn de bestelling op tijd, en netjes voor de deur afgeleverd.
Jos
Ze zijn goed we komen er al jaren dit vinden wij het lekker door gaan zo .
arie hoeijenbos
Brian Verburg
Zoals vaker besteld bij Beijing Express is het niet anders heel erg goed te noemen. Altijd warm en supervers. Voor mij een vast adres om mijn Chinees eten te bestellen en te laten bezorgen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Peter
Zoals elke keer is het eten fantastisch. Goed warm en geheel volgens voorspelling bezorgd. Top.
Ket
Het eten is heerlijk en goed gekruid.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ruud
Erg lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Xxx
Lekker eten, snel bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Natascha
Eten zoals altijd heerlijk maar wat een chagrijnige bezorger.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Arie Hoeijenbos
Zeer goede producten, en ruime hoeveelheden. Goede bezorging en snel, klasse.
Persad
Lekker eten heet bezorgd vollen bak met eten goed ge vuld
Indo Belanda
Heerlijk gegeten, tjaptjoi met nasi en mini loempia’s, bedankt!
truus
Prima bezorging. Het eten is heerlijk
Caroline
Vaste klant. Bestellen eigelijk altijd hetzelfde, omdat onze jongens dit willen, maar van constante kwaliteit. Gewoon lekker "Chinees".
AnnemiekBelinda
Heerlijk eten en super snelle bezorging.
Radjin Ramdihal
Keurig op tijd bezorgd
Sol
Besteld oa 2 loempia's speciaal Bij 1 loempia was alleen maar heel veel taugé, klein beetje wortel, heel klein beetje ei en bijna geen vlees !!! Dit is/ was geen loempia speciaal...
Andre Starreveld
Lekker zoals altijd !!