Bewertungen von Nieuw Beijing Almere
Neue Beurteilungen
Kwiest
Smaakvol en verreweg de beste in Almere
Di Di
Ik had gebakken kipstukjes besteld. Die waren erg zout! En ik heb een stuk draad in de bami gevonden. Ik kan helaas geen foto plaatsen.
Peter vd Brink
Snel ,gemakkelijk en lekker
Milo
Eten was lekker en goed van kwaliteit. We hebben er goed van gesmuld. Bezorging was mooi op tijd
Marie-louise
Heerlijk gegeten , bezorging op tijd , eten was goed warm , we hebben genoten.
Pietersz Anas
Ben zeer tevreden alles was prima Nog lekker warm bestel daar vaker dus top
Harrie
HJ van Deun
Geweldig weer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Miranda
T was weer heerlijk. Eten was goed warm. Vriendelijke bezorger. Gewoon weer tevreden
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Smif
Was allemaal naar wens đ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Roos
Het eten was top! Warm/heet en heerlijk van smaak. Bezorging kon beter. Duurde lang en was iets te laat.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ingeborg
Voor het eerst dat ik erg teleurgesteld ben, de mihoen was zo soppig echt niet wat ik gewend ben, niet lekker zo. De rest was perfect zoals ik gewend ben.
Jeroen
Kwaliteit en bezorging prima.
P.Scholte
Zoals altijd uitstekend aan te bevelen!!!!!
Arie Hoeijenbos
De gerechten waren met zorg gemaakt en prima van kwaliteit, klasse.
JW Faassen
Fred
Niets aan veranderen was weer heerlijk
Harrie
Lekker gegeten. Heerlijke maaltijden. Echt een aanrader.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
M. Vrakking
We halen hier al jaren met regelmaat. Het eten is altijd van goede kwaliteit, nog nooit een misser meegemaakt! Nu een keer via de site besteld en de bestelling stond keurig klaar. Wel jammer dat ik daardoor de, altijd aanwezige, Donald Duck niet kon lezen đ.
HJ van Deun
Hallo het eten was weer geweldig,maar jammer dat het op het verkeerde adres is bezorgd terwijl toch echt het goede adres er op stond ,door die mensen bij mij bezorgd!
ML
Andre
Babipangang was een beetje taai , wel smakelijk nog , sate was heerlijk
Paul Tehupuring
Het was weer heerlijkđ en zo op tijd. voor herhaling vaatbaar.
Henriette
Zoals altijd weer fantastisch
Schaart
Het eten was weer heerlijk (ga zo door)
Harrie
Wederom heerlijk gegeten. Lekkere verse groenten. De bezorging was ook prima en mooi op tijd. Prima
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
G. Cia
Waarom geen gewone loempia vellen? Deze loempia was heel vet. Tomatensoep lekker gevuld.
Rob Kemper
Bestelling gedaan voor 14 personen. Bezorging correct en op tijd. Alles wat we hadden besteld was er ook. Klein minpuntje: één stukje kip was rauw. Verder was alles prima en hebben we heerlijk gegeten.
Wim Kraan
Smaakt heerlijk, goed warm. Een uur wachten meer dan waard
Johannes
Vandaag niet van de altijd uitstekende kwaliteit. Blijft natuurlijk mensenwerk dus volgende keer zal het wel weer uitstekend zijn. Bezorging overigens goed op tijd, ondanks de vrijdagavond-drukte.
Bob Steenhagen
Was wederom heerlijk.
Ingrid
Top!
Corrie
top gerecht.
Persad
Lekker eten
HJ van Deun
Was weer heerlijk
Carla
Lynda
Het eten was heerlijk en netjes op tijd. Jammer dat de cassave kroepoek was vergeten. Bij de volgende bestelling is het gratis âșïž
Diana Bos
Het eten was heerlijk
E mets
73. Tjap tloy had veel vet.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Rene
Was weer toppie
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Lurling
De mini loempia's waren lauw en de babi babi pangang was taai. Bezorging was 45 minuten later dan gevraagd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
R van Zon
De Tjieuw Jiew Kai was erg droog en daardoor niet erg smakelijk, bestelling kwam ook bijna een half uur na gevraagde tijd. Heb het vermoeden dat wellicht door drukte de bestelling lange tijd op een warmhoudplaat heeft gestaan, dit heb ik nog niet eerder ervaren.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Shanna
Richard
Lex Looijj
Het eten was heerlijk.
Janneke de Kam
Heerlijk gegeten!
Dirk Meijer
Weer heerlijk gegeten
Rachella
Zalig zoals altijd.
Ingrid
Top!
H van Dalen
Prima assortiment en goed thuis bezorging.
Karin Morreau
Het eten was heerlijk. Zoals altijd.
Martijn
Prima op tijd en zo goed heb ik saté nog nooit geproefd
Esmeralda
Het is altijd al lekker, maar nu heel lekker. Super goeie smaken en de babi pangang spek enorm lekker krokant gebakken. Echt een aanrader
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Patrick
Het was zoals altijd precies op tijd en heerlijk klaargemaakt. đđ»đđ»
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Peter van den Bosch
Alleen de kip loempia in een zakje gaat niet he ,zit helemaal vast geplakt , loempia gaat helemaal stuk blijft plakken jammer want hij is heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Johanna
Weer de loempiaâs wat vet hou er rekening mee dat de loempiaâs wat langer uit laten lekken . Bami was lekker
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
R. Boer
Altijd tevreden. Lekker eten, goede porties en tijdig bezorgd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Harrie
Wederom lekker gegeten. Heerlijke verse groenten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ricardo
Eten was weer fantastisch diverse gerechten iedereen was dik te vrede. Ik raad iedereen het aan. Door waarschijnlijk voetbal op tv duurde de bezorging iets langer dan normaal. Maar het is het wachten meer dan waard.
Freek Vonk
Anita
Altijd goed en lekker eten ..ook de prijsverhouding is top Soms moeten we wel eens erg lang wachten toch het word bezorgd...das jammer
Harry
Zoals gewoonlijk was het weer verrukkelijk. En keurig op tijd.
Cornet
Ik had een verkeerde bestelling gekregen, gewone nasi en bami terwijl ik surinaamse van beiden had besteld. Ipv kipfile in pikante saus had ik babi pangang gekregen. Bestelling klopte totaal niet. We hadden ervan gegeten omdat ik het te omslachtig vond. Graag volgende keer op letten!
Sandra
Altijd heerlijk vooral de babi pangang !
Mevr: I.Gieskes
Het eten was weer heerlijk, goed warm de sate was het aller lekkerste.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ben
Het eten was lekker en voldoende
Carmelita
Ik bestel al jaren bij jullie, maar de laatste tijd vind ik het minder. Het Varkensvlees was veel te droog, bijna aangebrand
Anja de Looff
Didi
Het het eten was heerlijk, alleen de bezorging was later dan ik oorspronkelijk had opgegeven. Daardoor was het eten lauw geworden, maar daar stoor ik mij niet aan. In Zuidoost-Azië is het normaal dat men het eten lauw tot koud eet.
Lex van Midde
Goede kwaliteit en top bezorging
Fred
Kan niet anders zeggen dat het perfect was, de loempia groot is verrukkelijke niks aan veranderen. Hou dit vast, al jaren lekker en goed betaalbaar eten een 10.
Peter
Aanrader
Kilian
Snelle en goede levering goed eten
Rob
Loempia kip, eenvoudig maar smaakvol en knapperig. Kipsaté ook goed van smaak en mals met voldoende satésaus.
Maria
Helaas zat er een vreemde smaak aan de mini loempia's, ook de bami pangang smaakte anders dan normaal maar voor de rest was het prima
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Rob van den Raad
Het was heerlijk en veel en warm. Maar 1 minpuntje , weet dat het Moederdag was , maar ruim drie kwartier te laat was wel erg veel. Wel met excuses van de bezorger , maar dan nog.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jolanda Balk
Was weer erg lekker. Netjes op tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Henk
Diner was helemaal goed.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Harrie
Heerlijke maaltijd. Lekker verse groenten. Heerlijk gegeten.đ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
JS
Eten erg lekker en goed warm , netjes op tijd bezorgd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Johannes
Als altijd heerlijke gerechten en wéér op de bijna exacte tijd voor de deur. Hulde voor de chauffeur/bezorger ook!
C. Jansen
Uitstekend
Hein van Dalen
Fijn de bestelling op tijd, en netjes voor de deur afgeleverd.
Jos
Ze zijn goed we komen er al jaren dit vinden wij het lekker door gaan zo .
arie hoeijenbos
Brian Verburg
Zoals vaker besteld bij Beijing Express is het niet anders heel erg goed te noemen. Altijd warm en supervers. Voor mij een vast adres om mijn Chinees eten te bestellen en te laten bezorgen.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Peter
Zoals elke keer is het eten fantastisch. Goed warm en geheel volgens voorspelling bezorgd. Top.
Ket
Het eten is heerlijk en goed gekruid.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ruud
Erg lekker.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Xxx
Lekker eten, snel bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Natascha
Eten zoals altijd heerlijk maar wat een chagrijnige bezorger.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Arie Hoeijenbos
Zeer goede producten, en ruime hoeveelheden. Goede bezorging en snel, klasse.
Persad
Lekker eten heet bezorgd vollen bak met eten goed ge vuld
Indo Belanda
Heerlijk gegeten, tjaptjoi met nasi en mini loempiaâs, bedankt!
truus
Prima bezorging. Het eten is heerlijk
Caroline
Vaste klant. Bestellen eigelijk altijd hetzelfde, omdat onze jongens dit willen, maar van constante kwaliteit. Gewoon lekker "Chinees".
AnnemiekBelinda
Heerlijk eten en super snelle bezorging.
Radjin Ramdihal
Keurig op tijd bezorgd
Sol
Besteld oa 2 loempia's speciaal Bij 1 loempia was alleen maar heel veel taugé, klein beetje wortel, heel klein beetje ei en bijna geen vlees !!! Dit is/ was geen loempia speciaal...
Andre Starreveld
Lekker zoals altijd !!